הנשיא הפרובוקטיבי • קציני צה"ל נגד השתתפות ריבלין בכנס השמאל הקיצוני

    קובי פינקלר No Comments on הנשיא הפרובוקטיבי • קציני צה"ל נגד השתתפות ריבלין בכנס השמאל הקיצוני
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רס"ן (מיל') עמית דרי, מ"פ במילואים ומנהל המכינה הקדם צבאית תבור תקף הערב (מוצ"ש) את השתתפותו מחר של נשיא המדינה ראובן ריבלין בכנס 'הארץ' ו'הקרן החדשה לישראל' בניו יורק.

    במסגרת הכנס יישאו דברים גם אבנר גבריהו מארגון 'שוברים שתיקה' שאמר בעבר כי "חיילי צהל יורים במכונות ירייה באזרחים. חיילי צה"ל פורצים לבתים של פלסטינים על מנת לצפות במחשב", ועמירה הס שאף היא התבטא נגד חיילי צה"ל ואמרה כי "זריקת אבנים על חיילי צה"ל היא לגיטמית ואף מתבקשת. חיילי צהל משתילים סכינים על מחבלים".

    בעקבות כך, התקיימה הערב מחאה בצמוד לבית הנשיא בירושלים, שבו קראו קצינים וחיילים מצה"ל בקריאה "אנחנו מבקשים מהנשיא – לא לתת לגיטימציה לשקרים ועלילות דם של ארגון שוברים שתיקה ואחרים. אנחנו, קצינים וחיילים הנקראים ומגיעים בכל פעם באהבה לשירות המדינה, מסרבים להיות מופקרים לשקרים ולעלילות המופצות עלינו בארץ ובחו"ל.

    "חשוב לי להדגיש, זו אינה מחאה כנגד הנשיא ריבלין, אותו אנו מכבדים מאוד, אלא כנגד מסע התעמולה השקרית המופנית כלפינו וכלפי מדינת ישראל. אנו מבקשים מהנשיא שגם אם יבחר שלא לבטל את השתתפותו, ינצל את הבמה שניתנה לו בכנס להעביר מסר חד וברור – מותר לבקר, אסור לשקר", אמר דרי.



    0 תגובות